reklama

Niečo na prekrytie prázdneho vzduchu

(toto je jemne metaforický text. písať o osviežovačoch vzduchu by bolo trochu od veci)  Niektoré veci sú len na to, aby boli. Nebyť marketingu, tak ani nevieme, že ich potrebujeme. Napríklad osviežovače vzduchu. Čo ja viem... U mojej babky voňali marhuľové koláče a biela dečka na stole. Nebolo treba umelú vôňu oceánu alebo lesného vánku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

U druhej babky, ktorá moc nepiekla, zas voňal drevený nábytok z prvej republiky a tú vôňu lesa mala priamo cez okno. Plus vôňu bieleho peria, žltých ruží a oranžového slnka za koncom dediny. Proste život.

Len aby bolo. Niečo na prekrytie prázdneho vzduchu. Alebo aký smrad sa tým prekrýva? Chýbajúca blízkosť v rodinách. Čo nechceme priznať? Skutočné prázdno v domoch.

Mamy možno majú pocit, že tým vytvárajú domov, kde sa bude každý rád vracať. Aj keď celý deň doma nikto nie je, tými osviežovačmi si napĺňame byt. Vyčarujeme vôňu domova. Aspoň tak som počula v reklamách.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Sú aj také typy, čo zaznamenajú pohyb a vôňu potom uvoľnia až za pol hodinu. Takže viete, že pred chvíľou bol niekto v byte, ale minuli ste sa. Niektoré zas vyzerajú ako kameň, soška. Akože sa stratia, splynú s ostatnými nepotrebnosťami na poličke a tvária sa, že život ide ďalej. Nevidím ich, ale cítim, a tak ma z nich bolí hlava. Tá ma bolí aj z ľudí, ktorí sa správajú ako osviežovače. Strácajú sa, tvária sa na niečo iné, postupne vyprchá ich náplň.

Zdá sa mi, že toho máme v domoch veľa. Veľa veľa materiálnych blbostí.

Tina Márová

Tina Márová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

mám rada pointu existencie. som tu na skúšku? som tu omylom? som odpoveď, hľadám si otázku. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu